Perscentrum

Kom jij een reportage maken van de 4Daagse? De communicatiemedewerkers van Stichting DE 4DAAGSE ondersteunen je graag! Op de eerste verdieping van het 4Daagsepaviljoen van Albron, centraal gelegen op start- en finishlocatie de Wedren, wordt een perscentrum ingericht. Geaccrediteerde mediavertegenwoordigers kunnen in het perscentrum gebruik maken van gratis WiFi.

Hoe kom ik in Nijmegen?

Tijdens de 4Daagse bezoeken duizenden wandelaars, toeschouwers en feestvierders de stad Nijmegen. Deze grote toeloop van mensen heeft gevolgen voor de bereikbaarheid van de stad. Bereid je goed voor! Check de pagina Vervoer voor meer info over algemene vervoers- en parkeermogelijkheden tijdens de 4Daagse.

Openingstijden 4Daagse perscentrum

(onder voorbehoud)
• Zondag 14 juli van 10.00 tot 17.00 uur
• Maandag 15 juli van 10.00 tot 17.00 uur
• Dinsdag 16 juli van 03.30 tot 18.00 uur
• Woensdag 17 juli van 08.00 tot 18.00 uur
• Donderdag 18 juli van 08.00 tot 18.00 uur
• Vrijdag 19 juli van 08.00 tot 19.00 uur

Bereikbaarheid 4Daagse perscentrum

• Telefoon: 024-3655545 (14 t/m 19 juli)
• Mobiel: 06-10179333 (14 t/m 19 juli) - ook voor WhatsApp
• E-mail: communicatie@4daagse.nl

Persmomenten

Om je over het verloop van de 4Daagse te informeren, wordt er op de wandeldagen - behalve op vrijdag 19 juli – om 16.00 uur een persmoment gehouden. Media zijn dan in de gelegenheid de marsleider, woordvoerder, bestuursleden van Stichting DE 4DAAGSE of andere vertegenwoordigers van partnerorganisaties te spreken.

Ontheffingen

Geaccrediteerde media kunnen toegang aanvragen tot aan het parcours. Heb je reeds een persaccreditatie aangevraagd en wil je een ontheffing tot aan het parcours? Stuur dan per mail een aanvraag naar communicatie@4daagse.nl en vermeld daarbij de naam van het medium en het aantal benodigde ontheffingen.

Let op: dit betreft een ontheffing tot aan het parcours. We verlenen geen toegang voor op het parcours. Het comfort voor de wandelaar staat voorop. We verzoeken je dan ook om het parcours niet te betreden, maar langs de kant te blijven, zodat de wandelaars ongehinderd kunnen lopen.

Aftellen tot de 106ᵈᵉ editie van de 4Daagse