Accreditatie

Mediavertegenwoordigers kunnen voorafgaand aan de 4Daagse online accreditatie aanvragen. Met een accreditatie krijg je onder meer toegang tot het perscentrum op start- en finishterrein de Wedren, ontvang je als eerste onze persberichten en kunnen we je in contact brengen met onze deelnemers die ‘In The Spotlight’ staan.

Voorwaarden

• Bekijk voor het aanvragen van je accreditatie eerst de voorwaarden die horen bij een aanvraag bij Stichting DE 4DAAGSE.
• Als je voldoet aan de voorwaarden, kan je hier een accreditatie aanvragen voor de 106de 4Daagse. Na goedkeuring ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging.
• Meer informatie over het aanvragen van een accreditatie kan je opvragen bij de afdeling Communicatie via communicatie@4daagse.nl.

Let op: Mediavertegenwoordigers die verslag willen doen van de Vierdaagsefeesten moeten accreditatie aanvragen bij de Stichting Vierdaagsefeesten.

Accreditatie ophalen

Dit kan vanaf zondag 14 juli t/m donderdag 18 juli bij het Informatiepunt op het start- en finishterrein. Het Informatiepunt vind je in het Julianapark Noord, nabij de aanmeldbalies en naast de Servicedesk. Bij het ophalen van de aangevraagde accreditaties vragen we naar je ontvangstbevestiging en legitimatie.

Let op: ophalen van accreditaties kan niet meer in het perscentrum zoals voorgaande jaren. Het perscentrum is enkel toegankelijk met een geldige accreditatie.

Voor het ophalen van een accreditatie kun je op de volgende dagen en tijden bij het Informatiepunt terecht:

Zondag 14 juli12.00 tot 17.00 uur
Maandag 15 juli10.00 tot 17.00 uur
Dinsdag 16 t/m donderdag 18 juli12.00 tot 17.00 uur

Vanwege de afsluiting van de Wedren is het ophalen van een accreditatie op vrijdag 19 juli niet mogelijk. Haal je accreditatie dus uiterlijk donderdag 18 juli voor 17.00 uur op bij het Informatiepunt op het start- en finishterrein op vertoon van de bevestiging en geldige legitimatie.

• De naam van de organisatie is ‘Stichting DE 4DAAGSE’.
  • Het evenement heet in 2024 'de 106de 4Daagse' en in zijn algemeenheid 'de 4Daagse' of ‘4Daagse Nijmegen’.
  • Op social media hanteren wij de hasthags #4d24, #4daagse en #4daysmarches.

Uitgebreide statistieken over de 106de 4Daagse worden na de 4Daagse gepubliceerd. Op de pagina De 4Daagse in cijfers vind je naast fun facts ook uitgebreide statistieken van vorige edities.

Heb je beeldmateriaal nodig van de 4Daagse? Via deze link: https://4daagse.mediafiler.net/vierdaagse/start/pers/ab34?fc=browse&amax=1 kun je gebruik maken van een kleine selectie foto’s van de 4Daagse. Publicatie van deze beelden is rechtenvrij, bronvermelding is echter wel voorwaarde. De foto’s mogen niet gebruikt worden voor commerciële doeleinden.

Uitgebreide informatie over de geschiedenis van de 4Daagse en links naar interessante websites met archiefmateriaal kun je vinden op de pagina Historie.

Sinds 2016 wordt jaarlijks door de Dienst Communicatie een aantal deelnemers aangemerkt als 'extra bijzonder'. Omdat ze jong zijn, of oud, of al heel vaak de 4Daagse hebben gelopen. Omdat ze een bijzonder verhaal te vertellen hebben of omdat zij een extra prestatie leveren, bovenop de sportieve prestatie die de 4Daagse al is. Dit project noemen wij ‘In te spotlight’. De selectie van In the spotlight deelnemers aan de 106de 4Daagse zal begin juni 2024 bekend worden gemaakt. Alle In the spotlight deelnemers hebben aangegeven prijs te stellen op contact met de media. Op aanvraag worden contactgegevens verstrekt aan geaccrediteerde persvertegenwoordigers.

Ben je een persvertegenwoordiger? Onze communicatiemedewerkers zijn te bereiken via communicatie@4daagse.nl.

Aftellen tot de 106ᵈᵉ editie van de 4Daagse