Informatie voor media
De 4Daagse is altijd al een heel mediageniek evenement gebleken. Elk jaar opnieuw staat de 4Daagse volop in de belangstelling. Onder meer Omroep Gelderland, Hart van Nederland, De Gelderlander, De Telegraaf, RTL Boulevard, EditieNL, Qmusic, NPO Radio 2, NPO Radio 5, Qmusic en uiteraard KRO-NCRV met 'Het gevoel van de Vierdaagse' brengen enthousiast verslag uit van The Walk of the World. Kom jij ook verslag doen van ons evenement?
Accreditatie
Mediavertegenwoordigers kunnen voorafgaand aan de 4Daagse online accreditatie aanvragen. Met een accreditatie krijg je onder meer toegang tot het perscentrum op start- en finishterrein de Wedren, ontvang je als eerste onze persberichten en kunnen we je in contact brengen met onze deelnemers die ‘In the spotlight’ staan. Zodra er meer bekend is over het aanvragen van een accreditatie vind je deze informatie hier.
In the spotlight
Wandelaars die meedoen aan de 4Daagse, leveren een echte topprestatie. De één doet het om zichzelf uit te dagen, de ander loopt voor een goed doel of een andere bijzondere reden. In deze brochure vind je een aantal van deze deelnemers die wij in 2024 in de 'Spotlight' hebben gezet.
Feiten en cijfers
Op deze pagina tref je diverse statistieken van afgelopen edities. Persberichten vind je hier.
Beeld nodig?
Voor foto's van de 4Daagse kun je terecht in onze persmap. De foto's zijn rechtenvrij te gebruiken met (indien mogelijk) naamsvermelding van de fotograaf.
Logo 4Daagse
Download hier het logo van de 4Daagse. Neem voor gebruik altijd contact op via communicatie@4daagse.nl.
Heb je een vraag?
Mail dan naar Babs Rijke, woordvoerder Stichting DE 4DAAGSE.